Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Hannah Fors - 22 maj 2011 19:53

Nu är jag helt slut  

Jag har varit ute nästan hela dagen i detta vädret.

Och nu så är jag nästan klar med min läxa tills på Tisdag (NO)

Det handlar om "Vatten"   

Imon ska jag vara i skolan, slutar 15.35    Men vår lärare brukar släppa oss lite tidigare.   Det är bra! x)

Sedan ska jag på klarinett uppvisning innan sommarlovet börjar:) !!!!<3

Ska spela inför mycket folk kommer att bli lite pirigt men jag klarar det säkert   

Då hoppar jag stallet imon också, :( tråkigt för då hinner inte jag sköta om min lilla bebis Rosita<3 

Får sköta om henne jätte mycket på Onsdag och Torsdag 

Bjuder på några bilder också på henne x)

    (Rosita<3)

  (Rosita<3)

  (Rosita<3)

Pöss och kram // Hannah    

Av Hannah Fors - 22 maj 2011 15:28

Hej bloggen xD

Idag har jag och en kompis som heter Selma varit med mina kaniner :)

Vi har pysslat om dem och borstat dem.

Här kommer lite bilder på dem :-)

  (Tuva & Twixi)

  (Tuva)

  (Twixi)

  (Tuva)

  (Twixi)

Pöss och Kram Hannah

Av Hannah Fors - 22 maj 2011 10:24

Nu ska jag berätta lite om Polly som var Daws kompis.

Hon är ett Svenskt halvblod och är fux med ljus brun mann.

Hur gammal hon är vet jag inte men hon är inte så gammal.x)

Hon är mamma till hur många föl vet jag inte.

Hon älskar att bli borstad och ompysslad.

Hon är jätte snäll mot barn och vuxna   

Hon är jätte bra att rida (är lite känslig i munnen bara).

Jag önskar verkligen att Polly var min häst 

Nu får jag sköta om henne lite extra pga att Daws inte finns mer  

Bjuder på några bilder på henne;)

  (POLLY<3)  (POLLY<3)   (Jag och Polly)   (Jag och Polly)

Av Hannah Fors - 22 maj 2011 09:37

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra :/

Kanske skulle jag vara med Amanda.

Inatt somnade jag efter jag hade skrivit ett litet brev till Daws. Daws var en häst som dog i Fredags pga kolik och för hög puls. Veterinären kom ditt så snabbt dem kunnde men det gick inte att rädda Dawsen :'( 

Jag blev jätte ledsen när hon berättade det för mig igår på telefon.

Han hade en vän som hette Polly som sprang runt i hagen och gnäggade som bara den.

Dem var tvungna att flytta henne till ett annat ställe så länge tills dem var klara med begravningen och lite sådant.

Det är hon jag har som bakgrundsbild på Bloggen :)

Jag kommer att skriva ikväll tror jag men vet inte om jag hinner. Vi ses Bloggen x)       Så här såg Mr. Daws ut :')

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards