Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Godmorgon :)

Av Hannah Fors - 26 maj 2011 07:55

Förlåt för att jag inte han skriva igår  

Jag kom hem sent från stallet typ vid 20.15

Sedan var jag tvungen att läsa spanska för har spanska läxa tills idag.

Igår var jag i stallet och vi red barbacka  

Jag hade en ponny som hette Mulle och han var ett gotlandsruss.

Vi övade på att ställa och forma och så övade vi sittsen också.

Det var jätte skoj framförallt när man skulle galoppera   x)

Han galopperade jätte roligt och när vi skulle sakta av till trav ville han bara fortsätta x)

När vi skulle göra slalom mellan koner så slog jag ner alla koner för att Mulle var så liten x)Haha  

Sedan när jag var klar med Mulle i stallet pysslande jag om min lilla bebe Rosita :) 

Jag han med mycket saker.

Men nu kom Martina så ska plugga spanska :)

Vi hörs senare Bloggen

Kram //Hannah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Fors - 27 maj 2011 22:39

Nu sitter jag hemma hos min pappa.   Ska vara nere hos honom tills Söndag då vi ska åka upp till gbg igen. Idag har vi varit ute och gått med skolan. Vi gick först till Tumlehed och sedan till Hästevik och där fick vi korv mums x) Det var jät...

Av Hannah Fors - 26 maj 2011 20:10

Hej bloggen  Idag har jag varit i stallet och sköte om min lilla söta bebis Rosita  Han med mycket idag detta han jag med: 1. Tvättat box. 2. Rengjort krubba och vattenhink 3. Borstat henne och kratsat hennes hovar 4. Visiterat hon hade e...

Av Hannah Fors - 25 maj 2011 08:29

Godmorgon Bloggen   Nu är jag klar med mitt NO prov som vi igentligen skulle göra igår men blev inte klar med alla pappaer x) Kändes ganska bra på A-delen men B-delen var okej! Hoppas att det blir bra resultat   Men nu är det inte långt kvar ...

Av Hannah Fors - 24 maj 2011 07:11

Hej bloggläsare  Idag är det skola igen så jag var tvungen att gå upp klockan 06.30 det var jobbigt!!  Idag är det nog inte så mycket på schemat, jo försten det här NO provet ska ju vara idag men eftersom att jag varit sjuk och inte gjort klart a...

Av Hannah Fors - 23 maj 2011 19:31


Nu har jag kommit hem från vingen   Har spelat klarinett och låten jag spelade hette: "Du gammla du fria" Har säkert nästan alla hört     Ska snart äta och sedan blir det lite läxa som gäller    Men vi hörse imon bloggen Pöss och kram   //H...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards